Fadhlina's Own (:
Kaum Hawa ditegah memegang dan memakan Pisang dan Timun ??
12 December 2011 | 7:50 PM | 0 comments
First of all , aku nak mintak maaf jike ade sesiape yang terase ke ape ke , awal awal aku say sorry ye :)

Oke , kite mulekan perbincangan kite , haha xD
Akhir akhir ni aku tengok , ramai ulama' ulama' yang pelik pelik la kat luar negare tu , bukan nye ape . Kekadang tu aku rase , nasihat or pandangan diorang tak masok dek akal .
Pasal entry ni pulak , perempuan tak bole pegang atau makan pisang dan timun ?
Ape kejadahnyeeeeeeee ? -.-"


Haa mungkin bagi sesetengah orang , bile tengok aje pisang dengan timun ni , diorang teros , terbayang bayang . . . . . . . . . oke aku malas nak cakap , paham paham korang laaaa xD
Tapi , cube korang pikir balek , kalau niat kite nak makan SAHAJE , tak de niat nak naik kan nafsu jadahhh tu , aku rase tak de ape yang bole mengharam kan kite makan buah and sayur ni kan ? Haaaaaaaaa :)

" Buah-buahan dan sayur itu mempunyai bentuk seperti kemaluan lelaki dan boleh membuatkan mereke memikirkan mengenai seks, " kata ulama' dari Eropah .

Abes tu , lepas ni , Kaum Adam tak bole pegang atau makan Pelam dan Tembikai , sebab takot terbayang bayang aset perempuan . Haa gitu keeeeeee ? -.-"
Habes la bankrup kedai buah-buahan kat luar sane tu , tutop semue kedai -.-"

So , conclusion nye , kalau kite niat nak makan , sebelom tu kene bace bismillah yeeeee , hee :)
Niat nak makan je kod , bukan nye nak buad ape kan ? Haaaa :)

Sekali lagi nak say sorry if ade sesiape yang terase atau tak setuju dengan pendapat aku ni , sorry :")
Sekian ♥

p/s : bile aku bace balek pasal bende ni kan , naik bedekak jugak aku sebenarnye , bhahaha xD macam macam la zaman sekarang ni kan ? Hee xD


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google