Fadhlina's Own (:
Congratulation :)
23 December 2011 | 12:03 AM | 0 comments
Kepada batch 96' , tahniah ye kepade anda anda semue kerane mungkin sesetengah dari korang yang dah berjaye dengan cemerlang nye dalam PMR right ? Congratulations :)


Untong la kan ramai orang yang memuji korang kan ? Haha iyelaaa aku tahu dulu aku tak dapat result yang bagos macam korang -.- *haa ni yang nak recall balek mase aku ambek result dulu .

Macam tak bole nak terime kenyataan yang dulu aku tak dapat straight A's , haishh , tapi tak ape la , bukan rezeki aku , ye tak ? :')
Tapi yang aku bengang sangat tu , aduhaiiiiiiiii , time aku tengah sedih sedih tu laaa ade orang nak maki hamun aku cakap aku ni bla bla bla . Eh eh macam buste* -.-
Haha oke aku malas nak ingat balek , buad sakit hati je :D

Yang penting , PMR suda lepas , tinggal SPM saje lagi :') next year ! Yesss , I'm SPM Candidates .
Kepade batch 95' , bukan Sijil Padang Mahsyar , bukan Sijil Perkahwinan Malaysia , tapi Sijil Pelajaran Malaysia , oke dear ? Haha xD


Baik la , saye akhiri merepek meraban saye ni dengan ,
wabillahitaufiq walhidayah assalamu'alaikum warahmatullah hiwabarokatuh :)

Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google