Fadhlina's Own (:
kesedihan + kepenatan bertukar kepade = kebahagiaan :')
04 July 2011 | 7:59 AM | 2 comments
2 JULAI 2011 SABTU

oke ! sedie maklom , mase tarikh nih ade larian 1Murid 1Sukan 1Malaysia , kan kan kan ?
hahaha , penat kew tidak kalian semue berlari ? alaa , aku tahu , mesti ade yang jalan jek kan ? heee :D
actually aku tak dapat join larian tuh , sebab aku bukan wargenegare Malaysia !
hahahaha ! tipu jekkk laaa , ingat aku bangse asingg kew apee ?

oke setopppp ! aku nak story about that time , i was in Cheras + Rawang , with my lovely mother , sister and brother :)
ohh sayangg sekali , ayah aku tak dapat datangg , busy kerje katenyee , tak pew laa :)
sebenarnye , hari tuh ade Convocation untuk kolej kakak aku :)

( UCSI University . tak famous pon kod )



( kekurangan seorang lagi ahli keluarga )

ahaaaa ! hanye itu yang mampu aku show kan dekat kalian , maaf yew :)

oke , now ! aku nak story about " kebahagiaan " yang aku kecapi disane .
*ecehhh , ayat tak boleee pergi :D

actually , hanye due orang sahaje yang bole masok dalam hall ceremony nihh . so , mak and abang aku jek dapat masok , aku kene tinggal luar sorang sorang :'(
seperti diri ini di pinggirkan . tetttttt ~! haha .

tapi tapi , takpee ! dalam kesedihan tuh , aku happy jugak , sebab , bukan aku sorang jek yang kene tinggal kat luar hall tuh , ramai lagi yang kene tinggal , haha :D

so , dengan rase bosan yang sedie ade nih , aku memberanikan diri untuk mencari kawan baru kat sane , kahkahkah .
bukan nye ape , daa sampai tahap kebosanan yang melampau , aku pon tegor laa sorang budak nih .
*eh bukan budak , tua 2 tahon dari aku :)

then , aku dengan dia daa mulee borak borak , kami pon keluar dari University tuh , pusing pusing .
*walaupon tak tahu jalan selok belok kat tempat orang , tapi mencube sesuatu yang baru :D best !

jalan jalan jalan , time's up !! kami terpakse pulang balek ke kolej ituu . *kolej ke university ? alaaa , same jek laa , heee :P
penat gilerr bole berjalan . aku follow jek , tak tahu laa dia nak bawak aku gi mane sebenarnye , haha .

borak borak borak , rupe rupenye , dia tuh , adik kepade kawan kakak aku ! haha .
tak pe laa , daa kenal kan * even tak sempat nak tanye name sape :(
yang aku tahu , dia stay Shah Alam , umur 18 , itu jek , kihkih :D

sokeyh sokeyh , next time kite jumpe lagi , oke ? hahaha .
thankss for accompany me that dayy :')
i was met a new friend ! :D

( tak sempat nak bergambar dengan dia )

okeeee setoppp ! the end of my story . again , i hope , can meet you again one day .
haaa ! lupe nak bagitahu , dia sekarang tengah tunggu Poly untuk sambung belajar di Perlis .
hoowooooo ! jauh giler dari Shah Alam .
but sokeyhhh , good luck yaaa ! :)

btw , for my sister , congratulation to you .
through all this hard live and struggle , you made the success in your study .
Happy Convocation Sister ~!
* ayat cilok dari abang Lan :D


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google