Fadhlina's Own (:
Beribu Sesalan ♥ :'(
24 July 2011 | 10:05 PM | 0 comments


first of all , layan lagu nih dulu , HAHA ! -.-"
( dengar lagu nih time nak tido syok abesss ! )

( Beribu Sesalan )

Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suara mu

Kekasih ku dijalanan yang berliku
Disaat ku perlukan mu
Tertutup jua segalanya terhadap mu
Di sini ku tersedu-sedu

Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi

Sia-sia ku mencintai mu
Setia pada mu percayakan mu
Sebak dada ku retak hati ku
Luka jiwa ku dihiris pilu

 BERIBU SESALAN

okeeee ! cukupppp layan jiwanggg . aku daa penatt laaa ! heee .
ari nih nak cite pasal ape erk ? ape kaitan ari ni dengan BERIBU SESALAN nih ?



- - - - - 


. . . . . . . . . . . . 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 



harhhhhh ! pasall , err agak privacy kod ! hanye orang tertentu jek tahu , haha .
yang pasti aku just nak bagitahu , tolong laaaa ,

JANGAN TERLALU PERCAYE KAT ORANG 100%
WALAUPON DAA KENAL DENGAN DIA BERTAHUN TAHUN
[ aku pesan kat diri aku jugak :) ]

terimee kasihhh ♥ :')


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google