Fadhlina's Own (:
2 years 10 months knowing you make my life full of happiness :')
31 July 2011 | 2:36 PM | 0 comments

okee ! *video nih tak dew function ape ape pon :)
bangang tak bangang video nih , hahaha XD
saje jekk nakk isi kebosanan dengan menonton ini video , purhhhhh ! haha .
setoppppp !

berbalek kepade title di atas :')




a big thankful to my dear :')
sebab selame nih sabar dengan perangai aku yangg agak bangang nih , hee .
sebab selame nih cubee membahagiekan aku , walaupon kekadang tuh , buad aku angin *mengaku nih yunk :)
sebab selame nih bagi kasih sayanggg yang secukup nye , tetttttttt~! *itu ayat untuk family aku jek oke ! :)
sebab selame nih buad something the best for me , *tapi sebenarnye aku lagii rindu mase kite mude mude dulu hahaha :)

walaupon kite tahu , hubungan ini tak kan kemane , bak kate capital B :

"sampai bile kite macam nih ? kekal kew ?"
( something like that laa )

okee , i know already . walaupon kekadang tuh susah nak lepaskan kau .
sayanggg , kau tahu tak sayanggggg ? hahaha poyo >.<

so , just nak bagitahu , sebenarnyeee aku rinduu kau laaa gilerrrr ! heeee :D
*that's why aku post nih , nak bagi kau bace laaa ! haha XD

sempena Bulan Ramadhan yang akan tibe tak lame saje lagi nih , ingin ku pohon ampun dan maaf dari mu .
*cettt ! daa macam rayee pulokkk ! -.-"
jangan mengadee nak ponteng pontenggg , aku ponteng takpee , ade alasannn ! hahaha XD


daa laa , maken lame , maken marahh blogger aku citee yang bukan bukan :)
Selamat Berpuase kepada semue umat Islam :')



Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google