Fadhlina's Own (:
tak sabar ~~
01 June 2011 | 10:24 AM | 0 comments
( tekan pade gambar untuk tumbesaran )

oke ! hari ni aku memangg tak ade modal nak tulis apee , bosan gilee boleee ? haha -.-"
time sekola , malas nak sekola , time cuti pulakk , bosan macam ape !
saboo jekk laaaa -.-"

bytheway , hari ni , sudaa masok bulan June . kepade sesape yang sambot birthday bulan nih ,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU !

heee :D especially to my sweety cousin Fatin Nadia . hope you happy alwayss with your beloved family (:
ilurveeeeyou :D

oke ! actually , sempene cuti sekola yang membosankan nih , kami sekeluarge bercadang nak buad rombongan cik senahh ke bumi Kelantan , hee , gileee tak sabar aku nak pegi sane ^.^
sebenonyee , ade buad , apee tuhhh . . . . bak kate orang puteh " wedding reception "
haha , betol kew tidak tuh , aku pon tak tahu laaa XD

so , kite kite yang stayy kat belah selatan nih , pergi la kew belah timur sane haa .
pade 4 - 8 June . sekejap jek kan ? bertolak 4hari bulan , sampai 5haribulan .
balek 7hari bulan , sampai sini balek , 8hari bulan .
uwaaa :( aku rase mesti tak puass nak jelajahh kat sane nanti .
tapi masing masing terpaksee balekk 7 June jugak , ade urusan yang lagi penting katenyee -.-"

takpe takpe , tunggu aku besar nanti , daa ade lesen , tengok laa , aku jelajah satu Malaysia nih .
naek bukit , turun gunung , naek awan , turun bawah tanah , semuee aku jelajahh , hahaha XD
* madah merepek ajeww aku nih kan ? err -.-"
wateverrrr la nyah ! heee .

btw , nak tanye sikit .
-kenape ade orang tak puas hati kalau aku dengan si dia ?
-kenape ade orang suke cakap belakang pasal aku dengan si dia ?
-kenape ade orang yang tak suke kalau aku bersame si dia ?

**oke ! tak dew kene mengene langsong dalam entry nih , heee XD
the end (:


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google