Fadhlina's Own (:
menyesallll .
27 May 2011 | 2:29 PM | 0 comments
kekadang , satu gurauan boleh menyebabkan kite bergadoh .
kekadang , satu keseronokkan boleh menyebabkan kite menjadi marah .
kekadang jugak , satu SMS pon boleh membuadkan kite happy , sedih dan marah .

betol kan ? kan kan kan ?
itu semue perasaan yang kite tak dapat nak elakkan .
dalam keadaan tengah marah , kite boleh terlepas cakap , dan kite tak sedar ape yang kite cakap .
oke , aku mengaku aku ego ! -.-"

so , aku nak bagitahu kat sini , sesiape yang terase ( ade orang terase laa tuh ) hahaha .
aku mintak maaf oke ? tak sengaje nak marah marah , nak melenting ape semuee .
err jangann tinggalkan aku taw ♥ ♥ ♥

* daa bace nih , message aku bole ? aku tunggu keyy ! ( sape yang terase laaaaa )
heeee :D ♥ ♥ ♥


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google