Fadhlina's Own (:
Hanya Ingin Kamu ♥
27 May 2011 | 3:14 PM | 0 comments
DENGAR LAGU NIH !! BEST BEST ! * bagi aku laaa (:

( Hanya Ingin Kamu )

Aku merasa sunyi tiada yang menemani ku
Untuk menjalani hidup ku yang sepi
Tak pernah ku sangka kan kau akan meninggalkan ku
Di saat ini , ku rasa sakit

Air mata ku mengalir kerna ada bayanganmu
Tapi ku coba tuk melupakan

Aku hanya ingin kamu tapi ku tak bisa
Kerna kau telah menyakiti ku
Biar semua kenangan ku simpan sahaja
Kini ku lupakan dirimu

♥ mungkin bagi korang , tak best , tapi bagi aku , lagu nihh best ! haha .
watever ! bytheway , lagu nih aku tak tujukan kepade sape sape .
hanye untuk mengisi telinge aku yang daa harok sangat dengar laguu slow slow nih , heee .

lepas nih , bilee lagi nak pergi karoake Fadhlinaa oiii !
asyik melalak , terpekik terlolong dalam bilikk jek ,
sekali sekali pergi laa melepaskan hajat yang terbuku , nak karoake same same dengann Mr. M.N.T !
hahaha *berangan jek lebih -.-"

oke stoppp ! sambung dengar laguuu nihh .
LAYAN .......


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google