Fadhlina's Own (:
sorry my dear ,
16 April 2011 | 11:04 PM | 7 comments
haaa , i'm coming .
of kos laa ade story baru yang aku nak share .
sharing is caring , right ? (:

oke oke , let me story one by one ,
this story credit to : Atiqa Borhan ,
disebabkan watak kau tak ade dalam ini cerite , kau hanye mampu membace yeww (:

pada tarikh 16 April 2011 , bersamaan hari Sabtu yang penuh dengan kegembiraan , kod , hee .
tarikh penting bagi seorang puteri lilin kite , Ataka Momoko , sempena hari lahir dia yang ke-16 .
kebetulan , namenye Atiqa same macam si Atiqa Borhan tuhhhhh (:

haha , kenape aku panggil dia puteri lilin ?
sebabnyee . . . . entah laa , aku pon tak tahu :D
actually dia seorang yang cantik cun putih berseri suci , semue dia ! hahaha ^^
jangan kembang yeww sis (:

oke oke ! pada masa itu , aku bersame member member aku yang laen , da plan , nak buad surprise laa kate kan (:
kesian birthday girl kite , sampai nangis nangis , hee (:

first , si Farahin ni , BUAD BUAD laa gadoh dengan si Ataka kite ni .
sampai dia nangis ! haha , sori babe , kami semue hanye BERLAKON sajee ,
jangann dipersoalkan lagi yeww (:

aku , Amirah , Sarina , Faezah semue nak ketawe tengok lakonannye si Farahin tuh , hahaha .
so , dengan sepantas kilat , aku dengan Farahin pegi beli kek .
sampai sampai jek kek yang da dibeli , terosss . . .

1 ,
2 ,
3 ,

Happy Birthday To You !
Happy Birthday To You !
Happy Birthday To Atiqa !
Happy Birthday To You !

(tengah nangis tuhhhhh , haha :P)

(kek pilihan aku dan Farahin , nice !)

actually , kami port kat MarryBrown jekk , so , makan sanee .

(birthday girl kite , hee)

(haa , dua org knan  , dua org kiri , pelakon yg SUPERB ! haha)

after makan sume , snap snap snap , kami pon bergonjeng laaa kew karaoke pulakkk ,


malass nak tayang gambar yang banyak banyakk , so ,
kami pon bergerak untuk pulangg ke rumah masing masingg , haha .

lastly , sekian terime kasehh (:
hanye ini yang mampu aku coret kan ^^
maaf yaaa (:

Happy Birthday Nor Atiqa (:


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google