Fadhlina's Own (:
we were changed :'(
03 March 2011 | 3:57 PM | 0 comments

aku berubahh ? yess ! hmmm , memang aku berubahh .

kau daa tak sukee aku ? kau daa benci akuu ?
kau daa tk sayangg aku ? sbb aku berubahh ?? em ,
sokeyy laa , aku sedarr , aku bukan yg terbaikk untuk kau .
kau akan dapat lagi bagus dari aku , dan kau daa jumpe orang itu ,, right ?? :’)

aku akan mengundur diri , tapi ingat laa kate kate aku duluu ,
kau pegang laa janji aku tuhh yeww :’)
sampai aku akan tarekk balekk .

yew , aku tahu , aku salahh , sumenyeww salah aku kan ?? :’)
memangg aku tak dapat terime kau balekk , tapi tak bermakna , aku daa buang kau .
‘sayang’ aku pada kau , tetap tak berubah . setitik pon tak berkurang .
Same seperti aku mule mule jatuh cinte pada kauu :’(

hm , aku rindu kan Fadhlina dan Muhamad Nur Taufiq yangg duluu !
tolongg putarkan balekk mase yang dulu ,, bolee ?? :’(


( click at the picture to enlarge )



Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google