Fadhlina's Own (:
sadisss :'(
24 February 2011 | 1:00 PM | 0 comments

( May - Sendiri )

Dinginnya di malam ini suasana pilu
Terkenang daku kembali sejarah silam
Setelah engkau pergi sepi hatiku
Terpadamalah api cinta musnah harapan


Mengapa engkau sanggup mengubah fikiran
Hanya kerana peristiwa itu
Kau hancurkan kota cinta
Yang kita bina bersama di masa yang lalu


Kini aku terus tersiksa
Oleh kepalsuan cintamu
Tinggallah aku sendiri
Menanggung derita ini


Setelah engkau pergi
Tertutup hatiku
Tak mungkin bercinta lagi
Biarku sendiri


layann jiwang + rock lagi aku ni , bosan bosan ! =.=
hmmm , begini laa hidup aku setelahh ditinggalkan , atau pon lagi tepat lagi , meninggalkan dia :'(
yaa , memangg salah aku .

aku tak kuat macam ape yangg dia sangke . aku tak mampu nak hadapi ni sumee .
aku rase , macam nak pegi jekk dari sini !
aku nak blarhh dari sekolahh tuh ! tak nak jumpee sape sapee pon !! :'(

hmmm , sabar Fadhlina , sabarr . setiap yang berlaku , ade hikmah nyee .
capital B , tengss for everythingg :')


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google