Fadhlina's Own (:
thank you :)
21 January 2011 | 8:49 PM | 0 comments
wink wink ^^,
awak2 , mase kite gado arituh , awak prnh bagi saye lagu kan ?
awak kate , lagu tuh untuk saye , lagu tu memang sesuai dengan saye .
yekew awak ? nak tergelak pon ade taw awak ! HAHA :D

JUWITA - SALEEM
even lagu lame ni , tapi bile tgk lirik dia , aah la , sbijik mcm prngai saye .
HAHA ! brmakne sgt taw awak ! cume tukar name jek , juwita kpd fadhlina .
HAHA ! *gilee =="

cyunk , saye rindu kan awak laa :(
mase form 2 & 3 , kite slalu jumpe kat kelas kan ?
yelaa , kite kan same kelas , tiap2 ari bole dating kan ? HAHA !
tpi , bile msok form 4 ni , kite daa laen kelas , laen aliran .
nak jumpe slalu pon susah =="

tapi kan awak , perasaan saye kat awak tk prnh brubah sikit pon .
mungkin , awak jek kod yg daa tk syg saye mcm dlu :(
but its oke , saye tk kesa . saye daa penat menangis sebab awak .
bagi saye happy happy pulak yew ? hee ^^,

oke ! eh , chop !
*kau ni Lina , asal nak ctew psal balak kau kt blog ni plak ?
eh , bia la ! pakwe aku ! balak aku ! cyunk aku ! laki aku ! bio ler aku nk buad ape pon !
HAHA ! i love him laa ! <3

tengss again cyunk ! :)

Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google