Fadhlina's Own (:
happy happy day , happy happy crazy tonight .
27 January 2011 | 8:12 PM | 2 comments
Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama

Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia diantara kita
Kau kucup pipiku kau bisikkan cintamu
Kau kata 'baby i love you'
Kau cairkan hatiku 

Bahagia kurasa
Disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang menyaksi bintang-bintang
Kau seru aku lah pelangi cintamu

Untuk lebih lanjut , sila tekan sini .

wink wink ^^, lagu ni , daa lame aku dgr , tpi , saje jek nk share , nk post kt sini :D
act , aww ! sayee sgt bahagie ! HAHA ^^,

pada petang yg indah , yg damai , angin sepoisepoi bhase gituu , hee .
aku lepak laa kt taman dgn si iqa ni , dan capital B aku ...
tak tau capital B tuh sape ?
kalau nak taw sgt , sila sujuk di sini ^^,

even though , aku dgn dia baru jek 2,3 ari yg lepas clash , kami still bestfriend ^^
susah utk aku trime yg dia bukan lagi laki aku , tpi , aku kne trime knyataan .
itu yg dia nak , oke , aku hormat kputusan kau :)

oke ! let me story . lepak nan capital B , best sgt ! rase cm kami ni still couple =="
tpi , aku buang jauhjauh prasaan tuh . biar la dia nk kata ape pon .
time aku happy sgt , aku gi jalanjalan nan dia , naek moto kapcai dia tuh , HAHA ^^
seburuk-buruk moto dia tuh pon , bini dia jugak taw , hee .
yew laa , mane tk nye , pegi manemane mesti dgn bini dia tuh .
btol tk penunggang motosikal ?? kan kan kan ?? HAHA :P

yaa ! bukan nye selalu aku dpt jalanjalan dgn dia .
kalau selalu , tk dew laa aku happy smpai mcm gini skali , HAHA ^^
jalanjalanjalan , eh ! bukan jalan . naek moto laa , hee .
then , aku ade rase sumting . dia still sayang kan aku kew ?
kalau tk syg , knp dia ajak aku jalanjalan nan dia ?
kalau syg , knp dia nk clash ? puseng kepalakuh ! HAHA .

arh ! lantak awak laa !
sayee tetap anggap awak boyfie sayee , walaupon awak tk anggap sye ni gurlfie awak , twu !

after that , aku tk brhenti asyik senyum jek . suke punye pasal , hee .
yg ruginye , tk dpt lepak lame dgn dia . ade la dlm 1 jam jek .
lame kew ? tk kan ? tk peww laa :)

yg si iqa tuh plak , kesian dia dok sorangsorang kat taman tuh , mase aku jalanjalan nan capital B .
sorii yew iqa sayangg . aku harap kau phm aku :)
tengss aww , sebab temankan aku jumpe dia . sayanggg kau ~ ^^,

so , conclusion is .. *perlu kew conclusion sgale bagai ni ? HAHA :P
aku harap , capital B paham prasaan aku , n aku pon brharap , one day , kami bersame kembali ^^
aku kene kuat , aku kene trime knyataan , yg capital B bukan milik aku lagi .
yeahh ! liena STRONGGG ! :DD

thankss again to iqa & capital B .
i love you ^^,


Older Post | Newer Post
I love to walk in rain, because no one knows that I was crying :')

Since you first time enter this website , I really really appreciate . Hope you all enjoy and like :) eventhough I know my story that's was not so good and my language was so bad -.-
Bytheway , you have come to Fadhlina's home and thak you so much :) nice to know you all , see you soon !


Click Here :')

About Me
V.I.P
Diaries
Entries

Talking Talking :')



Credit
Basecode by : Farhan Kerewx
Re-Edit by : Fadhlina NR
Background by : Google